FANDOM

Ezechiegeshel

Wygląd Ezechiegeshela, kiedy EGO osiąga pełnie mocy.

Ezechiegeshel (również DAWID) członek Pentagramu. Jest on założycielem i jednocześnie pierwszym patriarchą kościoła Grzybosławnego. Od pewnego czasu objął stanowisko tłumacza grzybiej myśli na chłopski rozum, ponieważ kult zyskuje popularność w kręgach proletariuszy.

Charakterystyka

Ezechiegeshel przejawia szczególne zainteresowanie starymi dziejami, które nikogo innego nie interesują. To sprawiło, że często sprawia wrażenie starego dziada. Potęguje to fakt, że w dyskusji często używa inwektyw w celu dyskwalifikacji oponenta. Zajmuje się także politykowaniem i piwniczeniem, ze szczególnym naciskiem na to drugie. Ma skłonności do niekontrolowanej krytyki komunizmu, która czasem przeradza się w faszyzowanie. Przez zamiłowanie do porządnego ubioru i lekki dandyzm, często kwestionowana jest jego heteroseksualność.

E. G. O.

Egoistyczny Genetycznie Osobnik, w skrócie EGO to świadomość wykreowana na przestrzeni lat w podmiocie DAWID, która razem z nim stanowi istotę Ezechiegeshel.

Historia

Na skutek traumatycznych przeżyć z dzieciństwa, w głębi umysłu podmiotu DAWID nastąpił powolny proces konsolidacji wszystkich negatywnych myśli jakie generował. W miarę upływu czasu nagromadzone emocje zmieniły się w samoświadomy byt. Istota ta stanowiła przeciwieństwo formującej się świadomości DAWID'a. Była na wskroś zła, pozbawiona jakichkolwiek hamulców moralnych i gotowa poświęcić wszystko, aby osiągnąć swój cel. Charakteryzował ją skrajny egoizm i pogarda dla wszystkich innych istot.

Jednak mimo wielkich chęci EGO nie miał żadnego wpływu na los swego nosiciela. Zmieniło się to za sprawą ingerencji świętego Grzyba. Kiedy Grzyb Ojciec zesłał na Ciumbka ducha Syna Grzybu, każdy z członków pentagramu został po części dotknięty boską grzybnią. W miarę kolejnych nauk proroka o Grzybich Prawdach, umysł DAWID'a coraz bardziej się otwierał, co umożliwiło EGO oddziaływanie nań swym zepsuciem. W rezultacie im więcej podmiot wiedział o Grzybie, tym większą kontrolę nad nim obejmował jego negatyw. Było to głównym powodem wyłamania się DAWID'a z Grzybicyzmu i utworzenia własnej struktury kościelnej.

Zgniłe i zepsute myśli plątające się w świadomości DAWID'a oddziaływały na jego powłokę fizyczną, przez co zaczął sprawiać wrażenie starego i zapyziałego dziada. Coraz częściej zdarzało się, że rzeczywistą kontrolę nad zmysłami przejmował EGO, co skutkowało używaniem mowy nienawiści i psuciem relacji z normalnymi ludźmi.

Postępujące przenikanie się świadomości DAWID'a i EGO sprawiło, że ewoluowali oni w jeden byt dualny, hybrydę normalności, spaczenia, egoizmu i zgrzybienia, w Ezechiegeshela.

Dalsze losy

Po zakończeniu okresu łącznościowego dołączył do społeczności UG gdzie studiuje ekonomiczne badziewie.